Direct naar de contentDirect naar de footer
De lach is terug!
De lach is terug!

Hotel is open

De lach is terug! Onze mondkapjes hebben eindelijk plaatsgemaakt voor de ouderwetse glimlach, die harder straalt dan ooit! Wij kunnen niet wachten om u weer met een lach te mogen ontvangen. Wanneer komt u langs? Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen! Wel dienen wij ons te houden aan de richtlijnen van de RIVM. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes nog steeds op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel/ restaurant/ bar te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een adequate incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, deurklinken, liftknoppen schoon in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

En overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing, zodat de afstand van elkaar blijft bewaakt.

Voor de lunch en het diner verzoeken wij u vriendelijk om vooraf uw tafel te reserveren, https://www.hotelhouten.nl/restaurant/a-la-carte/

Wij verzoeken U in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Eten & drinken

Ontbijt, lunch en diner in het restaurant (26 juni 2021)
Ons restaurant is weer geopend. U kunt tot 21.00 uur een reservering maken, het restaurant sluit om 22.00 uur.

Op zaterdag kunt u alleen een reservering maken van 17.00 tot 19.00 uur. Hotelgasten kunnen ook vanaf 19.00 uur reserveren.

Heeft een u een kamerreservering of een hotelarrangementen? Voor het ontbijt, lunch of diner verwelkomen wij u graag in ons restaurant of bij mooi weer op het terras. Tot 22.00 uur mogen wij alcoholische dranken schenken. Bij incheck ontvangt u een voucher indien u bij uw arrangement een diner heeft.

Room service
Wij kunnen de roomservice bezorgen tot aan de kamerdeur. In het restaurant hebben wij tevens een afhaal gecreëerd voor drankjes, kleine versnaperingen, etc. Alles wordt vers voor u bereid.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen Brunch of Live Cooking aanbieden.

Bar
Onze bar is gesloten. In het weekend, afhankelijk van de drukte van het a la carte restaurant zal de bar vanaf 16.00 uur open zijn voor hotelgasten.

Terras

Wij mogen u ook daar weer verwelkomen!

Aantal personen aan een tafel in het restaurant of op het terras?

Hier gelden geen restricties voor, u dient alleen 1.5 meter afstand te houden van een tafel naast u.

Fitness

Onze fitness is geopend van 07.00 - 22.00 uur.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja u kunt weer in het restaurant en op het terras plaatsnemen. Reserveren is mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken, liftknoppen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen en desinfectie gel geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wees welkom. U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van leuke arrangementen.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking buffet aanbieden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchbox. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 26 juni 2021

Vergaderingen, training en meetings

Een veilige meeting, wij vragen uw aandacht!

Wij mogen weer doen waar wij goed in zijn. Uw zakelijke vergaderingen, trainingen, congressen organiseren. Ons flexibele en professionele team is er klaar voor en verwelkomt u met een glimlach! Op dit moment plaatsen wij de zalen in de 1.5 meter opstellingen. In een veilige omgeving met duidelijke routing ontvangen wij u en uw gasten graag!

Wat doen wij?

  • Wij heten u, als contactpersoon, van harte welkom bij onze aangepast vergaderreceptie op de 1ste etage.
  • Per vergader-etage is er gedurende de bijeenkomst een gastheer/gastvrouw beschikbaar (hij/zij is tevens bereikbaar via WhatsApp).
  • Onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is.
  • De invulling van de catering en de locatie van serveren is onder voorbehoud, omdat wij per dag bekijken, hoe wij dit het beste intern kunnen invullen voor een ieders veiligheid. Wij sturen u deze informatie uiterlijk 48 uur van tevoren. De lunch en het diner serveren dient in uw zaal te zijn.
  • In het gehele hotel en in de vergaderzalen zijn op de grond eenrichtingslooproutes gemaakt en markeringen aangebracht.
  • Bij de entree en op meerdere punten verzorgen wij desinfectie voor de handen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Onze medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • Hotel van der Valk Houten volgt de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Tevens verzoeken wij een ieder deel te nemen aan het een gezondsheidscheck via een QR code.

Wat verwachten wij van u?

  • De juiste aankomsttijd en vertrektijd van uw gezelschap.Daar wij verwachten dat uw gasten gedoseerd binnen komen in de zaal en gedoseerd de zaal verlaten. Dit in verband met de eenrichtingslooproute. (Denkt u hierbij ook de aankomst van uw organisatoren, rekening houdend met een eventuele opbouwtijd)
  • Uw pauze tijden
  • De eventuele dieetwensen en/of allergieën van u.
  • Wie er van uw organisatie tijdens uw evenement wordt aangewezen als coronaverantwoordelijke.Van deze persoon verwachten wij dat hij/zij gasten aanspreekt op het niet naleven van richtlijnen.

Wij vragen uw deelnemers om rekening te houden met de volgende maatregelen?

  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Maakt u gebruik van de lift, rekent u dan op meer wachttijd.
  • Vanuit uw organisatie zal er een coronaverantwoordelijk zijn.
  • Bij aankomst kunt u een kop koffie/thee met wat lekkers pakken in onze break out ruimte/lounge waarna u doorloopt naar de desbetreffende zaal waar uw bijeenkomst zal plaatsvinden.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Was regelmatig uw handen - Hoest en nies aan de binnenkant van de ellenboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze gelijk weg - Schud geen handen.
  • Blijft u thuis bij milde verkoudheidsklachten, zoals snotteren, hoesten, keelpijn of koorts.
  • Vooralsnog vragen wij u, als u deze bij heeft, om uw jas mee de zaal in te nemen.

Tevens is het verplicht om een mondkapje te dragen zodra de gasten de zaal verlaten danwel het hotel betreden.

Zo garanderen wij een veilige bijeenkomst!