Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen! Wel dienen wij ons te houden aan de richtlijnen van de RIVM. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel/ restaurant/ bar te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis en vergeet uw mondkapje niet.

Wij verzorgen een adequate incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, deurklinken, liftknoppen schoon in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

En overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Indien u een arrangement met diner heeft gereserveerd ontvangt u bij check in het menu. Nadat u uw keuze heeft gemaakt, geeft u dit door aan de receptie. Uw gerechten zullen dan voor u klaar staan in het afhaal restaurant of wij kunnen het voor u tot de kamerdeur bezorgen op het door u gewenste tijdstip.

Wij verzoeken U in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren en een mondkapje te dragen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant (15 december 2020)
Op dit moment is ons restaurant gesloten.

Heeft een u een kamerreservering of een hotelarrangementen? Wij bezorgen het ontbijt, lunch en diner vanuit ons restaurant tot aan de kamerdeur. In uw kamer kunnen wij een dinertafel met stoelen plaatsen zodat u aldaar heerlijk kunt genieten van de vers bereide gerechten. Tot 20.00 uur mogen wij alcoholische dranken schenken. Bij incheck ontvangt u het menu, hierop kunt u aangeven hoe laat u de gerechten wenst.

Room service
Wij kunnen de roomservice bezorgen tot aan de kamerdeur. In het restaurant hebben wij tevens een afhaal gecreëerd voor drankjes, kleine versnaperingen, etc. Alles wordt vers voor u bereid.

Brunch, lunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunch, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Onze bar is gesloten.

Fitness

Onze fitness is gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Nee helaas niet echter wij bezorgen wel alle gerechten tot aan uw kamerdeur. Zodat u heerlijk kunt dineren of borrelen. Tevens is het restaurant geopend voor afhaal.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken, liftknoppen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen en desinfectie gel geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wees welkom. U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van leuke arrangementen.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 15 december 2020

Vergaderingen, training en meetings

Een veilige meeting, wij vragen uw aandacht!

Wij mogen zakelijke vergaderingen, trainingen, congressen tot 30 personen verzorgen. Hieronder treft u informatie aan over de manier van samenwerken. Hoe wij omgaan met de ‘nieuwe situatie’ en wat wij van u verwachten wanneer u bij ons te gast bent. Om een veilige omgeving voor u en uw gasten te waarborgen.

Wat doen wij?

  • Wij heten u, als contactpersoon, van harte welkom bij onze aangepast vergaderreceptie op de 1ste etage.
  • Per vergader-etage is er gedurende de bijeenkomst een gastheer/gastvrouw beschikbaar (hij/zij is tevens bereikbaar via WhatsApp).
  • Onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is.
  • De invulling van de catering en de locatie van serveren is onder voorbehoud, omdat wij per dag bekijken, hoe wij dit het beste intern kunnen invullen voor een ieders veiligheid. Wij sturen u deze informatie uiterlijk 48 uur van tevoren. De lunch en het diner serveren dient in uw zaal te zijn.
  • In het gehele hotel en in de vergaderzalen zijn op de grond eenrichtingslooproutes gemaakt en markeringen aangebracht.
  • Bij de entree en op meerdere punten verzorgen wij desinfectie voor de handen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Onze medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • Hotel van der Valk Houten volgt de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Tevens verzoeken wij een ieder deel te nemen aan het een gezondsheidscheck via een QR code.

Wat verwachten wij van u?

Graag zien wij minimaal 72 uur voor uw bijeenkomst, de volgende details van u tegemoet betrekking hebbende op uw reservering >

  • De juiste aankomsttijd en vertrektijd van uw gezelschap.Daar wij verwachten dat uw gasten gedoseerd binnen komen in de zaal en gedoseerd de zaal verlaten. Dit in verband met de eenrichtingslooproute. (Denkt u hierbij ook de aankomst van uw organisatoren, rekening houdend met een eventuele opbouwtijd)
  • Uw pauze tijden(wij gaan namelijk werken met ‘tijdsloten’ wanneer uw gasten in-en uit de zaal kunnen).
  • Betalingen graag alleen per creditcard of per pin.
  • De eventuele dieetwensen en/of allergieën van u.
  • Wie er van uw organisatie tijdens uw evenement wordt aangewezen als coronaverantwoordelijke.Van deze persoon verwachten wij dat hij/zij gasten aanspreekt op het niet naleven van richtlijnen.
  • Even een frisse neus halen en/ of de zaal verlaten, wij denken graag met u mee!

Wij vragen uw deelnemers om rekening te houden met de volgende maatregelen?

  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Maakt u gebruik van de lift, rekent u dan op meer wachttijd.
  • Vanuit uw organisatie zal er een coronaverantwoordelijk zijn.
  • Bij aankomst kunt u een kop koffie/thee met wat lekkers pakken in onze break out ruimte/lounge waarna u doorloopt naar de desbetreffende zaal waar uw bijeenkomst zal plaatsvinden.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Was regelmatig uw handen - Hoest en nies aan de binnenkant van de ellenboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze gelijk weg - Schud geen handen.
  • Blijft u thuis bij milde verkoudheidsklachten, zoals snotteren, hoesten, keelpijn of koorts.
  • Vooralsnog vragen wij u, als u deze bij heeft, om uw jas mee de zaal in te nemen.

Tevens is het vanaf 1 december verplicht om een mondkapje te dragen zodra de gasten de zaal verlaten danwel het hotel betreden.

Zo garanderen wij een veilige bijeenkomst!