Direct naar de contentDirect naar de footer
Wees welkom!
Wees welkom!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen! Wel dienen wij ons te houden aan de richtlijnen van de RIVM. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes nog steeds op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel/ restaurant/ bar te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

ONZE CORONA MAATREGELEN

Ondanks de maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in onze hotels. Iedere gast blijft welkom bij ons. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen van alle Valk Exclusief hotels.

Wij hanteren de volgende uniforme maatregelen:

  • Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen. We behouden ons het recht om u te vragen naar uw corona toegangsbewijs.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Onze restaurants en hotelbars zijn open (vraag bij incheck naar de openingstijden van onze bar).
  • Roomservice op de kamer is ook mogelijk.

GEPASTE AFSTAND IN HET HOTEL

  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te desinfecteren na uw reis.
  • Voor specifieke informatie over de vergaderzalen vragen wij u om contact op te nemen met onze sales afdeling via 030 - 634 6869. Wij informeren u graag.

HYGIËNE IN HET HOTEL

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.

Eten & drinken

Ontbijt, lunch en diner in het restaurant (18 februari 2022)
Ons restaurant is geopend.

Room service
Roomservice en Drankenroomservice is mogelijk.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen Brunch of Live Cooking aanbieden.

Bar
Onze bar is open, vraag bij incheck naar de openingstijden.

Arrangementen

Wij serveren het ontbijt en het diner in het restaurant.

Fitness

Onze fitness is open en bevind zich op de 16de etage.

Veelgestelde vragen

Wij hebben een hotel arrangement met diner? U bent van harte welkom. Wij serveren het menu in het restaurant. Bij de receptie geeft u het gewenste tijdstip aan.

Is het ontbijtbuffet ingedeeld in tijdsloten? Wij vragen u bij incheck hoe laat u gebruik wenst te maken van het ontbijt.

Kunnen we in het restaurant eten? Zekers, het restaurant is geopend. Ook kunt u alsnog gebruik maken van de zeer uitgebreide roomservice kaart.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken, liftknoppen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen en desinfectie gel geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik gebruik maken van roomservice op de kamer? Ja u kunt bijvoorbeeld voor het diner gebruik maken van onze roomservice kaart. Wij verzorgen de maaltijden tot 21.00 uur en een drankenservice tot 0.00 uur.

Is de Live Cooking open?
Nee, wij bieden tot einde 2022 geen live cooking aan.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchbox. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 18 februari 2022

Vergaderingen, training en meetings

Wij verzorgen uw meeting, congres, vergadering graag. U kunt ons sales team bereiken op 030 - 634 68 69!

Wat doen wij?

  • Wij heten u, als contactpersoon, van harte welkom bij onze aangepast vergaderreceptie op de 1ste etage.
  • Per vergader-etage is er gedurende de bijeenkomst een gastheer/gastvrouw beschikbaar (hij/zij is tevens bereikbaar via WhatsApp).
  • De invulling van de catering en de locatie van serveren is onder voorbehoud, omdat wij per dag bekijken, hoe wij dit het beste intern kunnen invullen voor een ieders veiligheid. Wij sturen u deze informatie uiterlijk 48 uur van tevoren. De lunch en het diner serveren dient in uw zaal te zijn.
  • Bij de entree en op meerdere punten verzorgen wij desinfectie voor de handen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Onze medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep.
  • Hotel van der Valk Houten volgt de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Tevens verzoeken wij een ieder deel te nemen aan de Corona QR code scan.
  • Blijft u thuis bij milde verkoudheidsklachten, zoals snotteren, hoesten, keelpijn of koorts.
  • Vooralsnog vragen wij u, als u deze bij heeft, om uw jas mee de zaal in te nemen.

Zo garanderen wij een veilige bijeenkomst!