Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen! Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf heden kunnen gasten met een hotelovernachting weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een adequate incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, deurklinken, liftknoppen schoon in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

En overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als U bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij U dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor ontbijt en voor diner te reserveren.

Wij verzoeken U in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Vanaf heden kunnen alleen gasten van een hotelovernachting weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Ontbijt, lunch en diner worden vooralsnog uitgeserveerd via uw bijzettafel. Zo is de 1,5 meter samenleving gewaarborgd, alsmede de gezondheid van gast en medewerker. Reserveren is noodzakelijk voor uw ontbijt, lunch en diner. Zo kunnen wij service, spreiding en veiligheid zorgvuldig opvolgen

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij tevens een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te wassen.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen U naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Wij kunnen maximaal 2 personen aan een tafel plaatsen of uitzondering hierop vormen mensen die een gezamenlijke huishouding vormen.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Hiervoor bereken wij roomservicekosten.

Brunch, lunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunch, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Helaas zijn op dit moment ons terras en bar gesloten voor gasten van buitenaf. De hotelbar is van 16.00 - 23.00 uur geopend alleen voor hotelgasten. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelovernachting vanaf heden weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurant en ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk. De hotelbar is geopend voor hotelgasten van 16.00 tot 23.00 uur.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken, liftknoppen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen en desinfectie gel geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van leuke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch of brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 mei 2020

Vergaderingen, training en meetings

Een veilige meeting, wij vragen uw aandacht!

Vanaf 1 juli mogen wij u weer verwelkomen voor uw bijeenkomst . Hieronder treft u informatie aan over de manier van samenwerken. Hoe wij omgaan met de ‘nieuwe situatie’ en wat wij van u verwachten wanneer u bij ons te gast bent. Om een veilige omgeving voor u en uw gasten te waarborgen.

Wat doen wij?

  • Wij heten u, als contactpersoon, van harte welkom bij onze aangepast vergaderreceptie op de 1ste etage.
  • Per vergader-etage is er gedurende de bijeenkomst een gastheer/gastvrouw beschikbaar (hij/zij is tevens bereikbaar via WhatsApp).
  • Onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is.
  • De invulling van de catering en de locatie van serveren is onder voorbehoud, omdat wij per dag bekijken, hoe wij dit het beste intern kunnen invullen voor een ieders veiligheid. Wij sturen u deze informatie uiterlijk 48 uur van tevoren.
  • U ontvangt 48 uur van tevoren de zaalnaam, een plattegrond van de gereserveerde zaal en de plattegrond van de etage.
  • In het gehele hotel en in de vergaderzalen zijn op de grond eenrichtingslooproutes gemaakt en markeringen aangebracht.
  • Bij de entree en op meerdere punten verzorgen wij desinfectie voor de handen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Onze medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep en dragen handschoenen.
  • Hotel van der Valk Houten volgt de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

Wat verwachten wij van u?

Graag zien wij minimaal 72 uur voor uw bijeenkomst, de volgende details van u tegemoet betrekking hebbende op uw reservering >

  • De juiste aankomsttijd en vertrektijd van uw gezelschap.Daar wij verwachten dat uw gasten gedoseerd binnen komen in de zaal en gedoseerd de zaal verlaten. Dit in verband met de eenrichtingslooproute. (Denkt u hierbij ook de aankomst van uw organisatoren, rekening houdend met een eventuele opbouwtijd)
  • Uw pauze tijden(wij gaan namelijk werken met ‘tijdsloten’ wanneer uw gasten in-en uit de zaal kunnen).
  • Betalingen graag alleen per creditcard of per pin.
  • De eventuele dieetwensen en/of allergieën van u.
  • Wie er van uw organisatie tijdens uw evenement wordt aangewezen als coronaverantwoordelijke.Van deze persoon verwachten wij dat hij/zij gasten aanspreekt op het niet naleven van richtlijnen.
  • Even een frisse neus halen en/ of de zaal verlaten, wij denken graag met u mee!

Wij vragen uw deelnemers om rekening te houden met de volgende maatregelen?

  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Maakt u gebruik van de lift, rekent u dan op meer wachttijd.
  • Vanuit uw organisatie zal er een coronaverantwoordelijk zijn.
  • Bij aankomst kunt u een kop koffie/thee met wat lekkers pakken in onze break out ruimte/lounge waarna u doorloopt naar de desbetreffende zaal waar uw bijeenkomst zal plaatsvinden.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Was regelmatig uw handen - Hoest en nies aan de binnenkant van de ellenboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze gelijk weg - Schud geen handen.
  • Blijft u thuis bij milde verkoudheidsklachten, zoals snotteren, hoesten, keelpijn of koorts.
  • Vooralsnog vragen wij u, als u deze bij heeft, om uw jas mee de zaal in te nemen.

Zo garanderen wij een veilige bijeenkomst!