Wij hebben een hotel arrangement met diner? U bent van harte welkom. Wij serveren het menu in het restaurant. Bij de receptie geeft u het gewenste tijdstip aan.
Is het ontbijtbuffet ingedeeld in tijdsloten? Wij vragen u bij incheck hoe laat u gebruik wenst te maken van het ontbijt.
Kunnen we in het restaurant eten? Zekers, het restaurant is geopend. Ook kunt u alsnog gebruik maken van de zeer uitgebreide roomservice kaart.
Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken, liftknoppen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen en desinfectie gel geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.
Kan ik gebruik maken van roomservice op de kamer? Ja u kunt bijvoorbeeld voor het diner gebruik maken van onze roomservice kaart. Wij verzorgen de maaltijden tot 21.00 uur en een drankenservice tot 0.00 uur.
Is de Live Cooking open?
Nee, wij bieden tot einde 2022 geen live cooking aan.
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchbox. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 18 februari 2022